Upravit stránku

Asistenční služba MAP je souboru služeb Mitsubishi Motors Assistance, který byl připraven pro naše zákazníky vozidel Mitsubishi při krizových situacích a zajistil větší klid při jízdě Vaším automobilem a to 24 hodin denně a 7 dnů v týdnu.
 

Asistenční služba Mitsubishi MAP

Tento soubor služeb MAP jsme připravili proto, abychom Vám a Vašim spolujezdcům v případě jakéhokoliv problému v tuzemsku nebo v zahraničí poskytli největší možnou ochranu. Přejeme si, abyste nikdy nemuseli našich služeb využít. Přesto Vás prosíme, přečtěte si tyto pokyny. Dozvíte se, jak se zachovat v případě, že budete potřebovat naše asistenční služby.

Asistenční služba Mitsubishi

Asistenční služba Mitsubishi je v provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a nabízí služby, které jsou:

  • rychlé a účinné
  • vyvinuté k pokrytí všech situací
  • důsledné a dostupné v celé Evropě (viz. územní platnost)

 

Kdy volat asistenční službu:

Asistenční službu volejte z čísla uveden na kartičce MAP, když máte:

  • mechanické nebo elektrického poškození
  • dopravní nehodu
  • problém s palivem (nedostatek paliva, záměna paliva, nekvalitní palivo)
  • problém s klíči (ztracené klíče, zabouchnuté klíče, zničené klíče)
  • problém s pneumatikami (defekt, vandalizmus, netěsnosti nebo jiného poškození)
  • pokus o krádež nebo vandalizmus, je-li následkem toho vozidlo nepojízdné
  • krádež vozidla 

MAP Vám nabídne řešení umožňující Vám pokračovat v cestě bez výrazných časových ztrát nebo jiných potíží. Tyto služby jsou určeny Vám i všem Vašim spolucestujícím*.

 

MAP Vám nabízí a poskytuje:

  • Základní asistenci v místě bydliště i na cestách pro případy problému s benzinem, klíči, pneumatikami a drobných elektrických a mechanických oprav  Odtah. Pokud nelze problém vyřešit na místě, zajistíme odtah k nejbližšímu partnerovi v síti Mitsubishi 
  • Uložení nebo zaparkování vozidla. Jestliže k poruše dojde mimo běžné servisní hodiny a vozidlo musí být odtaženo k partnerovi v síti Mitsubishi, zajistíme umístění vozidla na střeženém parkovišti. V nejbližší pracovní den bude Vaše vozidlo odtaženo k partnerovi v síti Mitsubishi 
  • Předání naléhavých vzkazů. V případě nutnosti zajistíme předání důležitých vzkazů Vaší rodině, přátelům nebo kolegům v zaměstnání 
  • Informační servis. Na základě Vaší žádosti Vám poskytneme základní technické rady týkající se Vašeho vozidla a/nebo sítě partnerů Mitsubishi na území Evropy 
  • Právní a zdravotní pomoc. Na základě Vašeho požadavku Vám v případě nouze poskytneme kontaktní informace na právní a zdravotní odborníky 
  • Evropské celní poplatky. Pokud rozsah škody na vozidle neumožňuje jeho opravu, uhradíme veškeré celní poplatky spojené s ponecháním vozidla v cizině

 

Je-li Vaše vozidlo v důsledku mechanické nebo elektrické poruchy nepojízdné a nemůže být opraveno tentýž den, nabídneme Vám a Vašim spolujezdcům* jednu z následujících možností:

  • Dopravu taxislužbou do místa Vašeho bydliště, a to v případě, že se nejedná o cestu delší než 50 km 
  • Náhradní vozidlo na dobu, po kterou bude Vaše vozidlo nepojízdné, avšak nejdéle na 2 pracovní dny. Pokud se nacházíte ve vzdálenosti větší než 50 km od místa bydliště, poskytneme Vám vozidlo na dobu nutnou pro provedení opravy, nejdéle však na 5 pracovních dní. V případě zapůjčení vozidla musíte splnit podmínky vybrané autopůjčovny (pojištění, náklady na benzin a další poplatky) 
  • Jízdenku na vlak první třídou nebo letenku ekonomickou třídou (pokud doba jízdy vlakem přesáhne 6 hodin) v případě, že jste více než 50 km od místa bydliště 
  • Ubytování v hotelu na dobu maximálně 4 nocí, pokud jste více než 50 km od místa bydliště. Zajištění ubytování závisí na lokálních podmínkách a místní dostupnosti 
  • Zajištění a doručení náhradních dílů. Pokud dojde v zahraničí k poruše Vašeho vozidla a nezbytné náhradní díly nejsou v dané oblasti dostupné, zajistíme ve spolupráci s partnery sítě Mitsubishi dodání náhradních dílů z jiné země (MAP hradí pouze náklady na doručení)

 

Jakmile je Vaše vozidlo připraveno k vyzvednutí, můžete si jej u partnera vyzvednout osobně nebo jej nechat dopravit zpět

Vyzvednutí vozidla. Pokud se rozhodnete pro osobní převzetí vozidla, zajistíme Vám dopravu taxislužbou z místa bydliště k partnerovi, a to do vzdálenosti 50 km. V ostatních případech Vám zajistíme jízdenku na vlak první třídou nebo letenku ekonomickou třídou (pokud doba jízdy vlakem přesáhne 6 hodin) 
Doručení vozidla. Vaše vozidlo může být repatriováno zpět prostřednictvím odtahové služby nebo najatým řidičem. Pokud využijete možnosti dopravy Vašeho vozidla najatým řidičem, musíte k tomu poskytnout souhlas a uhradit veškeré náklady na benzin, dálniční a jiné poplatky 
Pozn.: doprava neopraveného vozidla přes hranice. Pokud je Vaše vozidlo v zahraničí nepojízdné a předpokládaná doba opravy přesahuje 5 pracovních dní, může se MAP rozhodnout pro okamžitou přepravu vozidla odtahovou službou k partnerovi sítě Mitsubishi nebo do autorizovaného servisu Mitsubishi ve Vaší zemi, nejblíže k místu Vašeho bydliště.

 

Je-li Váš vůz po dopravní nehodě, pokusu o odcizení a/nebo vandalizmu nepojízdný nebo jestliže byl odcizen, poskytneme Vám:

  • Alternativní dopravu taxislužbou pokud se nacházíte ve vzdálenosti do 50 km od místa bydliště. V ostatních případech Vám poskytneme jízdenku na vlak první třídou nebo letenku ekonomickou třídou (pokud doba jízdy vlakem přesahuje 6 hodin) 
  • Právní poplatky. V případě dopravní nehody Vám můžeme poskytnout zálohu na kauci do maximální výše 2 500 EUR, jestliže zajistíte finanční záruku a depozitum. Jakákoliv takto poskytnutá záloha je splatná do 3 měsíců od doručení faktury 

 

Důležité upozornění

  • Mitsubishi Motors Assistance Package je asistenční program, který získáváte při servisní prohlídce Vašeho vozidla Mitsubishi v autorizovaném servisu Mitsubishi a který je poskytován zdarma (vyjma zvlášť uvedených ustanovení). Abyste zabránili dodatečným výdajům z Vaší strany, upozorňujeme Vás, že není nutné uzavírat další smlouvy o poskytování asistenčních služeb jinou organizací.

 

Podmínky asistenční služby MAP - platnost 10 let zdarma

Doba platnosti. MAP je k dispozici všem majitelům nových vozidel značky Mitsubishi, a to po dobu 3 let od začátku platnosti záruky. Po skončení základní doby platnosti asistenční služby MAP stačí navštívit autorizovaný servis, absolvovat pravidelnou prohlídku Vašeho vozu a získáte asistenční službu MAP s možností zásahu po celé Evropě na další 1 rok zcela zdarma!!! 
Osoby*, na které se asistenční služby vztahují. Majitel (řidič) vozidla a všichni spolujezdci cestující ve vozidle v době vzniku události vyžadující asistenční zásah 
Vozidla zahrnutá do MAPu. Všechna osobní a lehká užitková vozidla tovární značky Mitsubishi do hmotnosti 3,5 tuny, s výjimkou vozidel taxislužby. Obytné a nákladní přívěsy jsou také zahrnuty (jen odtah), avšak pouze pokud jsou taženy vozidlem s nárokem na MAP 
Územní platnost. Andorra, Albánie, Belgie, Bosna-Herzegovina, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Kypr, Lichenštejnsko, Litva, Lucembursko, Malta, Maďarsko, Makedonie, Monaco, Německo, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Republika San Marino, Rumunsko, Rusko(a), Řecko, Srbsko & Černá Hora (bývalá Jugoslávie), Slovensko, Slovinsko, Španělsko(b), Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Velká Británie(c), Vatikán

  1. Plnění v Rusku je limitováno pouze pro region Petrohrad a Moskva: v okruhu do 50 km od vnějších hranic obou měst
  2. Pokrytí ve Španělsku zahrnuje též Baleárské a Kanárské ostrovy a nezávislá města Ceuta a Melilla
  3. Pokrytí Velké Británie zahrnuje též Gibraltar a všechny britské ostrovy v oblasti evropských moří 

Rychlý kontakt

Prodejna zbraní a nočního vidění Dražkovice - Pardubice:
603 736 342
objednavky@esako.cz

Prodejna zbraní a nočního vidění Trutnov:
739 046 696

Střelnice:
602 465 475

Zbrojní průkazy a školení
Ing. Bc. Tomáš Sýkora
775 699 155
t.sykora@esako.cz

Prodej automobilů MITSUBISHI:
Čestmír Škoda
724 560 461
auto@esako.cz

Servis vozů:
Ladislav Kotek
724 124 182
466 303 167
servis@esako.cz

Brány, garážová vrata, nerezové interiéry:

Richard Mráček
725 572 123
r.mracek@esako.cz

Prodej lodí a lodních motorů:
Vilma Štaudová
724 473 369
v.staudova@esako.cz

Nahoru

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti