Mitsubishi ASX Technické parametry a bezpečnost

MITSUBISHI ASX konstrukce a bezpečnost

Mitsubishi ASX využívá bezpečnou konstrukci skeletu kompaktní karoserie Mitsubishi RISE (Reinforced Impact Safety Evolution), která poskytuje prosádce zvýšenou ochranu při kolizích z jakéholiv směru, dokonce i při srážkách s vozidlem jiné výšky nebo hmotnosti. Zároveň pomáhá chránit palivový systém před poškozením při nárazu zezadu.

Vozidlo MITSUBISHI ASX je vybaveno 7 airbagy včetně kolenního airbagu řidiče. Tímto způsobem zabezpečuje maximální ochranu posádky při nárazu.

Mitsubishi ASX je vybavený kompletní soupravou aktivních bezpečnostních prvků, včetně stabilizačního a trakčního systému M-ASTC, protiblokovacího brzdového systému ABS a systému elektronického rozdělovače brzdné síly EBD.

Pokud jde o rozjezd do kopce, je Mitsubishi ASX standardně vybavený asistentem rozjezdu do kopce HSA, který automaticky podrží brzdy při přešlápnutí z brzdového na plynový pedál, čímž předchází nechtěnému couvnutí vozidla při rozjezdu do kopce.

Důležitým bezpečnostním prvkem u vozidla Mitsubishi ASX je i systém signalizace nouzového brzdění ESS, který v případě výrazného sešlápnutí brzdového pedálu aktivuje varovná světla, aby tak upozornil za Vámi jedoucí vozidla a snížil pravděpodobnost srážky zezadu.

Dalším prvkem, který přispívá ke zlepšení aktivní bezpečnosti, jsou přední xenonové světlomety se systémem Super-HID „Wide Vision“, které jsou přibližně 1,4 krát výkonnější než běžné reflektory. Posunutím nízkotlakové výbojky do spodní části paraboly může světlo, které dříve zůstávalo nevyužité, svítit dopředu a zabezpečit světelný tok 1 350 lumenů, kterými pokrývá nesmírně široký úhel přibližně 80° zleva doprava na obou stranách vozidla (celkově 160°) namísto 2 × 42° u běžných xenonových reflektorů.

AWC (All Wheel Control)
Mitsubishi ASX v závislosti na verzi využívá elektronicky řízený systém 4WD, který řidiči nabízí možnost výběru ze třech jízdních režimů, aby tak přispůsobil regulaci záběru kol svým momentálním požadavkům a jízdním podmínkám. Funkci mezinápravového diferenciálu zastává elektronicky ovládaná spojka s plynulým řízením, která stanoví optimální rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní kola. Využívá přitom údaje zprostředkované čidlem o míře otevření škrticí klapky, o rychlosti jízdy vozidla, vyhodnocení momentálních jízdních podmínek a pokyny řidiče.

Tisknout


Oficialní stránky dovozce
MITSUBISHI MOTORS

Novinky

01. 02. 2016

Mitsubishi L200 se slevou až 190,000,-

Připravili jsme pro vás speciální edici vozidel Mitsubishi L200, která je určená pro majitele loveckých průkazů a firmy, pracující v terénu. Jedná se o vozidla v zelené nebo hnědé barvě zdarma vybaveny doplňky pro lov zvěře nebo se slevou až 190.000,- z ceníkových cen.

Archiv novinek

MITSUBISHI Sýkora

ESAKO Sýkora
Dražkovice 57
533 33 Pardubice

Zobrazit celé kontakty



© 2016, Ing. Eduard Sýkora – ESAKO – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing