Mitsubishi Pajero konstrukce a bezpečnost

Mitsubishi Pajero

jedinečný terénní vůz s technologií pohonu 4x4 

Konstrukce a bezpečnost

Zesílená samonosná karoserie vozu Mitsubishi Pajero se zabudovaným rámem poskytuje vysoce pevnou konstrukci s deformačními zónami okolo motoru a absorbuje energii nárazu, aby byla zajištěna maximální bezpečnost cestujících.

Pro případ srážky je Mitsubishi Pajero vybaveno nejen dvoustupňovými předními airbagy, ale také bočními airbagy a okenními airbagy pro nejvyšší ochranu řidiče i spolujezdců.

Mitsubishi Pajero je vybaveno kompletní sadou aktivních bezpečnostních prvků, včetně stabilizačního a trakčního systému M-ASTC, protiblokovacího brzdového systému ABS a systému EBD – elektronickým rozdělovačem brzdné síly.

Mitsubishi Pajero - pohon 4WD Super Select II


Pohon 4WD Super Select II Vám umožňuje přeřadit z pohonu dvou kol na pohon čtyř kol při rychlostech až 100 km/h. Pro jízdu v náročném terénu je možné vybrat režim s redukovaným převodem, který téměř zdvojnásobuje účinnost brzdění motoru při jakémkoliv převodovém stupni, což dává vozu Mitsubishi Pajero dostatečně pomalý pohon pro zvládnutí velmi prudkých svahů, hlubokého sněhu nebo bláta.


Mitsubishi Pajero režimy řazení

Indikační kontrolka pohonu 2WD/4WD na přístrojové desce.
Režim 2H – stálý pohon na dvě kola 2WD
Tento režim je ideální pro jízdu ve městě a na suchých silnicích. Nabízí tichou jízdu s hladkým jízdním výkonem. Tento režim zároveň přináší úsporu paliva.
Režim 4H – stálý pohon všech kol 4WD
V režimu 4WD je zapnutý pohon všech kol, změní se rozdělení točivého momentu mezi předními a zadními koly z 33:67 až na 50:50, aby bylo dosaženo zvýšené trakce a bezpečnosti, zejména při jízdě za nepříznivých podmínek nebo při tažení.
Režim 4HLc – stálý pohon všech kol 4WD se zamknutým mezinápravovým diferenciálem
U tohoto režimu, kdy je uzamčen mezinápravový diferenciál, je hnací síla rozdělena rovnoměrně 50:50 mezi přední a zadní kola. Režim 4HLc Vám umožní projet náročnějším terénem, než při použití režimu 4H.
Režim 4LLc – stálý pohon všech kol 4WD se zamknutým mezinápravovým diferenciálem a redukcí
Tento režim je ideální pro jízdu v terénu nebo hlubokým sněhem či blátem. Pohon čtyř kol je při zařazení 4LLc zpřevodovaný dopomala, a to výrazně usnadňuje průchodnost i tím nejnáročnějším terénem.
Vozidlo Mitsubishi Pajero je vybaveno uzávěrkou zadního diferenciálu
Pro skutečně extrémní podmínky máte možnost uzavřít zadní diferenciál, abyste k sobě pevně spojili pravou a levou stranu zadní nápravy. Pokud například jedno ze zadních kol ztratí trakci, použití uzávěrky zadního diferenciálu způsobí, že se druhé kolo bude stále pohybovat, což Vám zajistí, že neuvíznete.

EBAC (Engine Brake Assist Control)
EBAC - systém řízení pomocného brzdění motorem je funkce, kterou můžete využít pří jízdě ze velmi prudkého svahu. Tato funkce se aktivuje, pouze pokud má Mitsubishi Pajero zvolený redukovaný převod, je zařazen první převodový stupeň a noha řidiče není na brzdovém pedálu. Jakmile systém zjistí, že kolo ztrácí trakci, funkce EBAC převezme brzdění auta, čímž je dosaženo řízeného a postupného sjezdu.

Tisknout


Oficialní stránky dovozce
MITSUBISHI MOTORS

Novinky

01. 02. 2016

Mitsubishi L200 se slevou až 190,000,-

Připravili jsme pro vás speciální edici vozidel Mitsubishi L200, která je určená pro majitele loveckých průkazů a firmy, pracující v terénu. Jedná se o vozidla v zelené nebo hnědé barvě zdarma vybaveny doplňky pro lov zvěře nebo se slevou až 190.000,- z ceníkových cen.

Archiv novinek

MITSUBISHI Sýkora

ESAKO Sýkora
Dražkovice 57
533 33 Pardubice

Zobrazit celé kontakty



© 2016, Ing. Eduard Sýkora – ESAKO – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing